Često postavljena pitanja
Koji mobiteli su kompatibilni s iCan CGM Sustavom?
Svi Android i iOS pametni telefoni kompatibilni su s iCan CGM sustavom i možete preuzeti aplikaciju u Google Play (Android) i Play (iOS) trgovini. Ukoliko želite biti sigurni, kompatibilnost svog pametnog telefona možete provjeriti ovdje.
Gdje mogu aplicirati svoj iCan senzor?
Svoj iCan senzor možete aplicirati na nadlakticu ili na abdomen. Nikada nemojte aplicirati inzulin na isto mjesto gdje se nalazio senzor u tom trenutku, kako ne bi došlo do lažno krivih očitanja.
Kako mogu postaviti svoj iCan senzor?
Kako biste bili sigurni da ispravno postavljate svoj iCan senzor, pogledajte video ili pročitajte kratki vodič (link na kratki vodič).
Moj iCan senzor pokazuje krive vrijednosti. Što mi je činiti?
Uvijek vodite računa da senzor mjeri glukozu u intersticijskoj tekućini te zbog toga kasni u očitavanju iz krvi 5-10min. Usporedbu kapilarnog mjerenja s mjerenjem na senzoru uspoređujte u vrijeme kada su razine glukoze stabilne (strelica trenda > ). Ukoliko i dalje imate poteškoće, molimo obratite nam se putem kontakata koji Vama najviše odgovara (link na kontaktirajte nas).
Za koga je namijenjena iCan Reach aplikacija i čemu služi?
Ukoliko želite, možete omogućiti svojim članovima obitelji, prijateljima, supružnicima ili nekom treće, da uz Vas vodi brigu o Vašim razinama glukoze. Vaš partner u skrbi može skinuti aplikaciju iCan Reach na svoj mobitel i dobivati u relanom vremenu podatke o Vašim razinama glukoze, trendovima kretanja glukoze i alarme za visoku i nisku razinu glukoze.
Što kada nakon 15 dana senzor prestane s radom?
Nakon sesije senzora od 15 dana, potrebno je aplicirati novi senzor. Stari senzor možete odlijepiti s tijela, baciti ga u skladu s lokalnim propisima i postaviti novi senzor. Ovdje pogledajte video postavljanja senzora kako biste bili sigurni da svoj iCan senzor postavljate ispravno.